Frankrijk 2002-2010

15 juli 2007 - Annecy, Frankrijk

Door de jaren heen ben ik heel vaak op vakantie naar Frankrijk geweest. Op plekken zoals Annecy, en de rest van de plaatsen kan ik me niet meer zo goed herinneren. Het is ook al een aantal jaren geleden dat ik weer op vakantie ben geweest. De laatste keer dat ik echt naar het buitenland voor een weekje vakantie ben geweest is al 7 jaar geleden. Dat komt doordat mijn ouders nu al bijna 6 jaar geleden uit elkaar zijn gegaan, en sindsdien zijn we eigenlijk alleen maar bezig geweest met dingen op te knappen in het huis. Ik ging altijd op vakantie met mijn ouders en mijn 2 broers. We gingen altijd met een ander gezin op vakantie, dat zijn nog steeds hele goede vrienden van ons. Meestal ging ik naar een camping die we dan hadden uitgezocht via Vacansoleil, we boekten altijd via hun. We kregen ieder jaar een gids van hun thuis gestuurd, en daaruit zochten we dan een leuke vakantie. We verbleven dan altijd in een tent, omdat mijn ouders dat toen het handigst vonden. Ook zijn we ook wel eens verbleven in een chalet.